HYVÄOLO- ryhmä

Vertaistukea ja mukavaa yhdessäoloa kaikille yhdistyksen jäsenille. Kerhossa on yleensä joku teema, jonka tarkoitus olisi tuotta hyvää oloa ja antaa vertaistukea.

Ryhmä kokoontuu kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12-14 Salon Sytyn tiloissa, Heslingintie 6

Yhteyshenkilö Pirjo puh. 0400 650 476

*********************************************

Kevään 2024 kokoontumiset:

• 24.4. Asahi - terveysliikunta. Fysioterapeutti Auli Suoranta Asahi on neljän suomalsimiehen kehittämää terveysliikuntaa joka sopii kaikille. Asahi koostuu lempeistä, aruhallisistä liikkeistä jotka huoltavat koko kehoa. Harjoitus tehdään tyypillisesti seisten, mutta osallistua voi aivan yhtä hyvin myös istuen tai tuen kanssa.
  • 14.5. Kerhojen kevätretki                                        Lähdemme kimppakyydein (kulukorvaus kuljettajalle) n. klo 10 Sytystä. Kohteena on tänä vuonna Kemiön keskusta. Sagalundin museo/museopuoti (sisäänpääsymaksu tai museokortti) oma kustanteinen ruokailu ja mahdollinen kahvihetki. Ostosmahdollisuuksia. Ilmoittautuminen Pirjolle kerhoissa, kerro samalla jos sinulla on mahdollisuus lähetä omalla autolla ja ottaa kerholaisia kyytiin.
  • SYKSYLLÄ ALOITETAAN TIISTAINA 10.9 KLO 12-14

Sagalundin museo, Kemiö