HYVÄOLO- ryhmä

Vertaistukea ja mukavaa yhdessäoloa kaikille yhdistyksen jäsenille. Kerhossa on yleensä joku teema, jonka tarkoitus olisi tuotta hyvää oloa ja antaa vertaistukea.

Ryhmä kokoontuu kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12-14 Salon Sytyn tiloissa, Heslingintie 6

Yhteyshenkilö Pirjo puh. 0400 650 476

*********************************************

SYKSYN KOKOONTUMISET:

• 10.9. Jäsenedut, mitä saat jäsenmaksua vastaan yhdistyksestä ja liitosta

• 24.9. ASAHI- terveysliikunta - Fysioterapeutti Auli Suoranta

Asahi on neljän suomalaismiehen kehittämää terveysliikuntaa, joka sopii kaikille. Asahi koostuu lempeistä, rauhallisista liikkeistä jotka huoltavat koko kehoa. Harjoitus tehdään tyypillisesti seisten, mutta osallistua voi aivan yhtä hyvin myös istuen tai tuen kanssa.

• 8.10. Bella Regina Kukkakauppa

Kukkakauppias tekee asetelman ruukkuun ja sen jälkeen jokaisella on mahdollisuus tehdä omansa. Kauppias tuo kaikki tarvittavat tuotteet. Asetelman tekoon tarvittavat tuotteet maksetaan kauppiaalle.

• 22.10. Taponerot- hyvinvointia luonnosta

Taponerot hoitovoiteet, 100% luonnontuote, kipuihin, nivelvaivoihin ja lihaksille. Esim. Pihkavoide, pakurivoide, inkivääri MSM-hoitovoide.

Kerhossa voit myös ostaa tuotteita ja saat 10% alennusta. Osallistujien kesken arvotaan Taponet tuote.

• 12.11. Sote-palvelut, tk:n suuhygienisti

Reumasairauksia sairastavien suunhoito

• oma hoito
    • vastaanotolle meno, säännöllisyys