Matkat ja Retket

Ilmoittautumiset ja lisätiedot retkiin ja tapahtumiin:

Arja Kemppainen puh. 040 516 4835 tai sähköpostiin matkavastaava@salonreumayhdistys.fi

Jollei matkailmoituksessa mainita maksamisen tietoja niin siinä tapauksessa lähetän ne sinulle erikseen viestillä lähempänä matkan ajankohtaa!

Tervetuloa mukaan!

*******************************************

KESÄPÄIVÄ RANTAPIRTILLÄ JÄSENILLE PERHEINEEN ti 16.7.2024 klo 10-15

Perinteeksi muodostunut kesäpäivä Rantapirtillä. Sauna läpiää ja uimaan pääsee.               Pihapelejä, luontopolku kysymyksineen - parhaiten vastauksissa onnistuneita saavat pienen palkinnon.

Kahvitarjoilu ja grillimakkaraa! Arpoja myynnissä. Osallistuminen on ilmaista!

Kyytejä Rantapirtille voi kysellä ryhmien ohjaajilta. (Kansalaisopiston Opiskelijakunnan Rantapirtti,Lehmirannantie 118, Salo)

JÄSENET PERHEINEEN TERVETULOA!

Paimion parantola

KULTTUURIPÄIVÄ Paimiossa ALVAR AALLON jalanjäljillä ja iltapäiväkahvit NOSTALGIAMUSEOLLA Marttilassa

KESKIVIIKKONA 7.8.2024

Lähtö Farmokselta kello 9.30 kohti Paimiota.

Tutustumme Paimion parantolaan oppaan johdolla ja yhteinen lounas Ravintola Toivossa.

"Tervetuloa tutustumaan Alvar ja Aino Aallon arkkitehtooniseen mestariteokseen. Paimion parantola on keskeinen arkkitehtuurin, kalustemuotoilun ja innovaatioin tyyssija Suomessa. Se on myös yksi kansainvälisesti tunnetuimmista ja merkittävimmistä suomalaisista rakennuksista"

Jatkamme matkaa iltapäiväkaffeille Nostalgiamuseoon Marttilaan. Täällä saamme tutustua kohteeseen Aila- rouvan opastuksella.

Museossa on kaikkea maan ja taivaan väliltä:  astioita, lasiesineitä, puhelimia, lasten leluja, radioita, kolme kyläkauppaa tavaroineen, puusepän työkaluja, paja, suutarinverstas, emaliastioita, kelloja, maatalouden työkaluja, suksia, pellavan ja villan käsittelyvälineitä, kirjoja, käsitöitä, vaatteita, ym.

Retkipäivän hinta 45€. Hinta sisältää bussin ja lounaan, opastukset ja iltapäiväkahvit. Minimi kulttuuriretkelle on 20. Sitovat ilmoittautumiset 20.7. mennessä Arjalle puh. 040 516 4835.

************************************************

Tulossa syksyyn mukavia juttuja...

Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset päivittyvät kesän aikana!

*****

Retki Lohjalle ja tutustuminen Tytyrin Elämyskaivokseen oppaan johdolla lokakuun alussa.

"SYYSUNELMIA"  - MARIA LUND JA KONSTA HIETANEN

LA 19.10.2024 KLO 18.00 TEATTERI PROVINSSIN PÄÄNÄYTTÄMÖ